Ruĝa lum'

(Originala titolo: Sinal fechado)
Verkis: Paulinho da Viola
Traduko: Flávio Fonseca

— Saluton, karul’!
— Kiel vi fartas, kara kunul’?
— Kiel ĉiam mi kuras post pli bona mondo en mia futuro, kaj vi?
— Mi nur serĉas hodiaŭ la dormon trankvilan, laŭeble.
— Longa tempo!
— Ho, jes, longa tempo!
— Pardonon pro la emo, tiel kuri pro laborproblemoj…
— Ne pardonpetinde; ankaŭ mi kuregas tiel…
— Kiam vi telefonos al mi? Ambaŭ ni devas iom ripozi.
— En venonta semajno, promesas mi, eble, mi vokos.
— Longa tempo…
— Ho, jes, longa tempo…
— Mi treege deziras babili, sed la horoj forfuĝas de mi.
— Ankaŭ mi havas ion por diri, sed nun mi forgesas.
— Mi petegas al vi, nepre tuj telefonu kiel eble plej rapide al mi!
— ĉi-semajne…
— Verda lum’…
— …mi parolos al vi…
— …ni pluiru…
— …mi promesas, mi vokos!
— …ne forgesu, bonvole min voku!
— Ĝis la…
— Ĝis la…


Vidu kaj elŝutu la muziktekston kun akordoj (x-sistemo).

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Bonvolu lasi vian komenton. Dankon!